Товар перевіряється лише у відділенні Нової пошти. Якщо товар не буде отриманий протягом 5 днів - на 5-й він повертається назад до нас автоматично. Повторне відправлення буде можливе лише за повторного внесення передплати.
Обмін здійснюється за рахунок замовника (доставку сплачує замовник)
У разі відмови від отримання передоплата не повертається та компенсує витрати з доставки замовлення у два боки.
Механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації, не можуть служити підставою для пред`явлення претензій;
Зміна тону кольору шкіри і фарбування підкладки під впливом поту та вологи не є дефектом виробничого характеру, який підлягає усуненню;
По дефектам, які виникли в результаті недотримання правил експлуатації і догляду за взуттям, претензії задоволенню не підлягають.
сліди клею, нерівний шов, невідповідність тону кольору, запах клею не є фабричним браком та не може бути підставою для предявлення претензій.
Покупець має право обміняти взуття належної якості, якщо взуття не було в експлуатації, збережений його товарний вигляд, фабрична упаковка, при наявності товарного чека, виданого покупцеві разом з товаром.
Те, що покупець не ознайомився з умовами обміну та повернення не звільняє його від їх виконання!
Якщо ви не впевнені у виборі, рекомендуємо оформлювати замовлення післяплатою та міряти і оглядати замовлення на пошті.